سلام خانما
قشنگترین اسم دختر که شنیدید چی بوده ؟

تصویر
۳۰ پاسخ

آوا.

آیلین. دلوین

اسم دخترم رو خیلی دوست دارم
(فرنیا )
به معنای بزرگ زاده
با اصل و نسب
با نجابت
خیلی خوشحالم که این اسم رو براش انتخاب کردم واقعا برازندشه ❤️

اسم آژوان کردیه خیلی به دلم نشسته

ب نظرم هرکس اسم دختر خودش ب نظرش قشنگترینه ک انتخابش کرده
اسم دختر من دلانا س یعنی عشق مامان..و ب نظرم قشنگترینه😍

قشنگترین اسمی ک شنیدم اسم دخترم بود..ولی اسم دلنیا و مهدیار رو خوشم‌میاد

گیسو. گیسو دخترمادرهمه زندگیم

آیلین.ماهلین.سلین

سلین سلنا النا پناه

گیسو😎

النا قشنگترین اسم که خیلی به دلم میشینه

به نظرم پناه قشنگترین اسمه

اسم دخترم

سودا🥰

اسم دخترخودم
آلاء به معنای نعمت خاص
نام قرآنی

من از رز و ترنم خیلی خوشم میاد

قشنگ ترین اسم
غزل😜

ارغوان

مینل

خب هرکسی به یه اسمی علاقه شدید داره من اگ خدا بخواد بهم دختر بده اسم دیانا رو خیلی خیلی دوست دارم درحدی که عاشقشم به معنای الهه ماه میشه و به اسم پسرمم میخوره هرچی فکر میکنم هیچ اسمی رو نمیتونم جایگزینش کنم تنها انتخابه و مطمئنم

اسم دخترخودم فقط

ارغوان

بهشت

نیلا نیلا نیلا

آنیل. دِلین

آوا
دلانا معنیش میشه قلب مامان
دلوین
برکه

الا
عاشقشم

دیلا من خیلی خوشم میاد

من عاشق اسم دخترکمم (گندم جانم)💕 ولی اسم های نیاز- همدم- همراز- نیکی هم خیلی دوست دارم عزیزم

پناه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری