۸ پاسخ

سخت؟؟!!!!عزیزم سخت فقط برا یه لحظش. من با دوتا بچه اثاث کشی کردم دس تنها پاره شدم یه ماه هم گذشت من هنوز جابجا نشدم فک کن اصلا نمیدونم یه سری از وسایلمو پیدا کنم.شما تا میتونی غذا درست کن برا خودتونو و بچت .فریز کن حداقل بابت غذا خیالت راحت باشه..انشالله عزیزم بزودی زود خونه میخری و راحت میشی از مستاجری🥰❤️❤️❤️

خدا لعنت کنه صاحب خونه منو تا وقتی فهمید بچه دار شدیم جوابمون کرد؛خیلی هم اهل خدا و پیغمبر بود و یه سره مسجد بود
موعد قراردادمون بچه ام ۲ ماهش بود
با یه بچه ۲ ماهه به شدت بد قلق و با بدنی که بعد سزارین سرحال نشده بود اسباب کشی کردم
خییییلی سخت بود با اینکه مادرم کمکم بود تا چند ماه اسباب هامو پیدا نمیکردم

منم۴ ماه دیگ دارم

وای منم تا اخره ماه باید جا ب جا بشم

خیلی سخته بخدا من‌ الان دیگه حدود 2 ماه شد جا به‌ جا شدم ولی هنوز کلی کار دارم و دست‌ تنها واقعا سخته

واااای منم دوماه دیگه اثاث کشی دارم از الان استرس دارم

من الان تو این موقعیتم و دست تنها🥴

سلام بستگی داره کمکی داشته باشی یا دست تنها باشی... دست تنها خیلی خیلی سخته و زمانبر

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️رادمان مامان رادین ❤️رادمان ۱۳ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱ سالگی
مامان ناز دختر مامان ناز دختر ۱ سالگی