۲۳ پاسخ

نوره استفاده کنید مشکلی نداره ضرر هم نداره از دکترم پرسیدم

من ژیلت بزرگا خریدم با ایینه 😂 قشنگ کارم راه میفته

یا کرم موبر یا با آینه برو حموم😂

من لیزرکردم قبلا کم درمیاد ولی همون کمم جدیدا دستم به زور میرسه.چشم بسته میزنم دیگ شوید موید بمونه معلوم نیس😂

یا ژیلت اینه بزار

واجبی بزن

با ژیلت حفظی میزنم و از حس لامسه استفاده میکنم تا ببینم جاده درست کردم یا نه😅

ژیلت و بصورت شانسی😂با لمس کردن😂😂😂

فعلا شکمت چندان بزرگ نیس ایینه بزار جلوت میبینی قشنگ

منوهمسرم میبره و کاراموانجام میده

ب جز واژن بقیه جاهارو میشه موبر استفاده کرد
من از دکترم پرسیدم

نوره حفظی میزارم خیلی خوب میبره

اره واقعا شده معظلی این شیو

هیییی خواهر الان دوران خوبته بزار برسی ماه اخر دیگه اصلا نمیتونی من شانسی میزنم 🤣🤣🤣🤣🤣

حالت دستشویی بشین بزن

وای اره حالا شکممون از این هم قراره گنده تر بشه خدا به دادمون برسه🤣

با مو بزار جلوش 🤣

ژیلت همچنان ولی حفظی میزنم😂

پودر موبر

ی ژیلت بده دست شوهرت 😂

اسپری مو بر میشه استفاده کرد یا ن؟

کرم موبر خیلی راحته

منم این مشکلو دارم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط