۱۸ پاسخ

خوب کاری کردی قرار باز قیمتا بر بالا منم همیشه از کالا برگمون برا مای بی بی استفاده میکنم

کارت امید مادر سایتش بازه؟
چطور ثبت نام کردید؟
من حدود دو هفته پیش رفتم گفتن بسته اس نشد‌ فعالش کنم

ببم چنده؟

من سایز ۳موافیکس امروز خریدم‌۶۵۰

ما با اون ۲ تومن خودش ۳ بسته گرفتیم
تو چجوری اینهمه گرفتی

چشم شوهرتو باز دووووور دیدی😂😂😂الان باز پیام میده داریییییی چ غلطیییی میکنی

سایز صفرلازم نیست؟

من بچم 20اسفنده بهش تعلق نمیگره
نمیشه کاری کنم بش بدن

ببم چند میخری

منم طبقه بالای کمددیواری بجای وسایل پوشک هستش 😂😂😂😂

خوشبحالتون براتون شارژ کردن به من واسه۲۵روز ندادن و چقدم لازم دارم 🥲

خانما عکس ماهگرد، تولد،عیدی و...هر مدل عکسی بخواین درست میکنم کسی خواست درخدمتم

مارک مولفیکس داشت گفتم نمیخوام اگه پوشک عوض کنم حساسیت پیدا میکنه

باشه ولی ۱۷ تا ۲ زیاده و ۳ هم اصلا انقدر استفاده نمیشه، من سر دخترم از دو پریدم چهار نهایت دو بسته سه استفاده شد

میگم هرجا میرم پوشک سایز ۳ ببم نیست اینکه میبینم همه شما خریدی

همه شون یه سایزن؟

از ببم راضی؟ منم تاپیکم سوال پرسیدم راجبش

کم بخر واسه ماهم بزار 🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۲ ماهگی