۶ پاسخ

من به نیارا از شش ماهگی همه چیز میدم به جز

عسل نمک شکر فلفل‌زیاد شیرپاستوریزه به تنهایی

وارد ۶ ماه شدی شروع غذای کمکی هست ؟ یا تموم شد ۶ ماهش ؟

میتونی فرنی رومتنوع کنی براش پوره سیب درختی،هویج،کدوحلوایی توسوپش نخودفرنگی،لوبیاسبز،کدوحلوایی،کلم بروکلی هم میتونی بریزی گلم

نخود و فرنگی و کدو هم میتونی بدی
من پوره نخود فرنگی دادم خیلی دوست داشت

من مرغ ندادم هنوز
زود نیست؟

همین های می تونی ترکیبی بدی مثلا پوره سیب زمینی و پوره بروکلی .بلدرچین هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط