۱۰ پاسخ

من پسرمو از 20 روزگی همه جا بردم اذیتم نمیکنه عادت کرده

من شاهان بعد از ۲ماهگی بیرون بردم الان هم با کالسکه میبرم بیرون البته خیلی طولانی نه در حد ۱۵ دقیقه که برم خونه مامانم یا مادرشوهرم

خیلی کار خوبی میکنی اینجوری بچه عادت میکنه با شرایط مختلف بخوابه استراحت کنه

من از اول دخترمو همه جا بردم اصلا از سروصدا نمیترسه تازه چند روز پیشم بردیمش مسافرت راه دور

شما چجوری میرین بیرون سمت ما از بس صف بنزین طولانیه شوهرم هرموقع گفتم بریم بیرون گفت بنزین ندارم 🥲

من از اول بردمش بیرون الان تو خونه نمیمونه 😂😂😂😂

ماشا... چه دلی دارید منکه حتی توماشین بردنم میترسم ازبس که شب خاب نداره ازاول چه برسه بیرون دیگه کلا بیچاره میشم

ماهم اولین مسافرتمون رو رفتیم
البته راهش زیاد دور نبود حدودا سه ساعت
خداروشکر خوب بود
فقط ساعت خوابش که بهم ریخته شده بود اذیت شد

ای خواهر من دختر بزرگم یسال دوماهش کوچک سه ماهش میرم تو باغ سر پکنیک غدا درست میکنم کمک شوهرم میکنم سختی چی با بچع سه ماه

دختر من که اصلن نمیترسه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻یزدان🩵 مامان 👶🏻یزدان🩵 ۹ ماهگی
مامان ❤️ایلیا جان❤️ مامان ❤️ایلیا جان❤️ ۵ ماهگی
مامان مهناسادات مامان مهناسادات ۱۳ ماهگی