۶ پاسخ

با موز میدم.. با فرنی.. یا اوتمیل تو دسر

من با یه مقدار آب جوش مخلوط میکنیم تا رقیق بشه و راحت‌تر بخوره

کره بادوم‌زمینی خیلی احتمال حساسیتش بالاست اول یع کوچولو بده تست بگیر

من با نون میدم یا خالی

من با نون میدم بهش عاشق سنگک هستش می‌مالم روی نون میدن میخوره

تو اتمیل بریز

سوال های مرتبط

مامان دخترم تاج سرم🤍 مامان دخترم تاج سرم🤍 ۲ سالگی