با موز میدم.. با فرنی.. یا اوتمیل تو دسر
من با یه مقدار آب جوش مخلوط میکنیم تا رقیق بشه و راحتتر بخوره
کره بادومزمینی خیلی احتمال حساسیتش بالاست اول یع کوچولو بده تست بگیر
من با نون میدم یا خالی
من با نون میدم بهش عاشق سنگک هستش میمالم روی نون میدن میخوره
تو اتمیل بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.