ترشح آبکی تو این هفته ها طبیعیه عین ببخشید مایع منی؟

۵ پاسخ

نه از کیسه آب نیست

کیسه اب میگن عین آب روون ولی ترشح غلیظ و چسبناک

از کیسه آبت مطمعن شو اول منم هی نمیفهمم ترشح دارم یا کیسه آبه ☹️☹️

عزیزم ک تو هفته منی چه ورز ش های انجام میدی چی ها میخوری و چقد پیاده روی مبکنی البته اگ طبیعی هستی

کیسه آبت نباشه خدایی نکرده ،

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی