نشتی کیسه آب چجوریه؟احساس گرمی میکنی؟

۱ پاسخ

قاعدتا بیشتر حس خیسی داری تا هرچی
اینکه خودتو کامل خشک کنی
پد بذاری و تو فاصله کمی کامل خیس بشه و...

سوال های مرتبط

مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 ۷ ماهگی