درهفته من قرص ایروکاست10 ضرردارع برای جنین گلوم دردمیکرد یکی خوردم

۲ پاسخ

وقتی خوردی ما چی بگیم ؟ .نمیدونم خوبه یا ن ولی من سرماخورده بودم هر دارویی رو تجویز.نکردن

یکی جواب منو بده

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی
مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی