توصیه ای برای زایمان سزارین دارید ؟

۶ پاسخ

حرف نزنی دوساعت بعد عمل

شیاف ببر حتما با خودت
با آدامس نعنایی
بعدسعی کن موقع نشستن بلند شدن شیر دادن اصلااا خودتوو به یه سمت بدنت نندازی

حتمااا پمپ درد بگیر
من نگرفتم بگا رفتم

فقط فقط سرتو بعد عمل تکون نده مایعات فراوان بخور که به درد من دچار نشی

همرا خودت نوشیدنی طبیعی ببر نسکافه و ادامس و کمپوت انجیر یا گلابی و مغزیجات و خرما

پمپ درد بکیر و شیاف دیکلوفناک ۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی