فردا سزارین دارم چه توصیه ای دارید؟

۹ پاسخ

کدوم بیمارستان میری

شیافت ببر هر دوساعت بزار دردش خیلی برات کم میشه

به سلامتی زایمان کنی گلم تا هشت ساعت سرت وتکون نده پمپ درد بگیر حتما و اینکه نسکافه ومایعات زیاد بخور بی حسی زودتر از بدنت خارج شه فقط اینکه گلم کدوم بیمارستان میخوای سزارین بشی

من قرار بود طبیعی باشم
رفتم بستری شدم باامپول فشار زایمان کنم غذای بیمارستان لوبیا پلو بود پرس کاملو‌خوردم با ماستو سوپ ک وسط دردای طبیعی کم نیارم
اما یهو بعد غذا ضربان جنین افت کردو‌نیم ساعته رفتم برا سزارین
بدون هیییچ اطلاع و‌امادگی
فقط بگم هیچی نخور ینی هیچی
من مردمو زنده شدم چون معدم و اطرافش بشدت درد داشتم بعد عمل و بشدت نفخ ینی اصلا درد بخیه نداشتم
تموم دردام مال معده و اطراف بود
بعدم ک رفتی بخش چندشاعت بالش زیر سرت نذار و سرتو تکون نده حرف نزن تا گفتن مایعات چاییو‌نسکافه فراوون بخور
راهم دفه اولت سخته ب بعدش راحت میشی اما هرچی بیشتر راه بری بهتر میشی برا دفه بعد
خداپشتو پناهت انشالله راحت زایمان کنی

از ۸ ساعت قبل عملت ناشتا باش . پمپ درد بگیر . ماهیچه بپز شب ک شد تو بیمارستان آبشو بخور . مایعات و کمپوت گلابی زیاد بخور . نسکافه غلیظ هم زیاد بخور ‌ .تو ریکاوری رفتی سریع ب ی پرستار بگو بچتو بزاره زیر سینت شیر بخوره ک راحت تر سینه بگیره زود تر هم شیرت بیاد .بعد عمل بالشت زیر سرت نذار حرف نزن سرتو تکون نده . ترس و حرص و ناراحتی دوری کن .

پمپ درد بگیر

قطره شیرافزا بگیر باخودت ببر ک بعد بی حسی در رفت اگه شیر نداشتی بخوری

قهوه و نسکافه و شکلات تلخ یادت نره

خوشبحالت برای منم دعا کن منم سزارینی هستم ولی خیلی دیگه دارم

سوال های مرتبط

مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری