خانوما سزارین شدم چ توصیه ای دارید ؟؟

۴ پاسخ

سلام قدمش مبارک باشه
سرتو تکون نده زیاد هم حرف نزن بالشت زیر سرت نذار تا چند ساعت موقعی که گفتن میتونی چیزی بخوری چایی کمرنگ ،نسکافه و مایعات زیاد بخور تا اثر دارو از بدنت بره بیرون

مبارکه عزیزم. الان که نسکافه بخور مواد بی حسی دفع بشه. مراقب باش یبوست نگیری بیشتر سوپ بخور
تو مصرف لبنیات محتاط باش.. یهو بلند نشی فردا صبح پنیر و شیر و کره و دوغ و ماست بخوریا.. یکی یکی کم کم تست کن لبنیات رو اگه بچه باهاش اوکی بود بعد بخور.. چیزای نفاخ نخور مثل حبوبات پیاز سبزی خام.. مایعات خیلی زیاد مصرف کن.. اگه میخای چاق نشی دلستر تلخ هم خیلی خوبه.

بسلامتی عزیزم مبارکه
تا میتونی کافئین مصرف کن نسکافه و چایی تا زود ماده بی حسی از بدنت خارج شه و سردرد نگیری

کاچی زیاد مصرف کن تو دلتو گرم نگردار

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی