خانما بعد سزارین چی بخورم؟ توصیه ای دارید برا بعد سزارین؟

۴ پاسخ

بفرما

تصویر

حواست باشه تا چهار ساعت به هیچ عنوان سرتو تکون نده ...چون سر درد بگیری خدا نکرده خالا حالا ها آروم نمیشه .

بعد سزارین تجربمو میگم شاید کمکت کنه من تنها بودم حتما برای فریزر سوپ درست کن اگر کسی نداری من فقط میتونستم سوپ و آبگوشت بخورم به یکی بگو تو بیمارستان واست یک حلیمی سوپی بگیره اولین غذا بخوری جون میده بهت آب سرد و چیزای سرد نخور

فقط تا چند ساعت اول چایی نسکافه تند تند بخور سر درد نگیری .کمپوت گلابی انجیر همراهت باشه ...بعد یواش یواش غذاهایی سبک

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی