۲ پاسخ

منم دوبار انجام دادم حرکت اسپرم شوهرم پایین بود الان بهتر شده
خودمم تنبلی
ولی با آمپول فولیکولم میاد بالا باز نمیشه

نه عزیزم نه اسپرم بی فایدس نه تخمک فقط ممکنه بهم برخورد کنن اما لقاح صورت نگیره چونiuiدقیقا مثلا نزدیکیه معمولیه اونivfهستش که شانس خیلی بالاست

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌ویکم بارداری