منم دوبار انجام دادم حرکت اسپرم شوهرم پایین بود الان بهتر شده
خودمم تنبلی
ولی با آمپول فولیکولم میاد بالا باز نمیشه
نه عزیزم نه اسپرم بی فایدس نه تخمک فقط ممکنه بهم برخورد کنن اما لقاح صورت نگیره چونiuiدقیقا مثلا نزدیکیه معمولیه اونivfهستش که شانس خیلی بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.