۱۴ پاسخ

ببین عزیزم مدیکور خیلی بهداروند بارداری حساسه خوب الان من یه عصر بی بی زدم سه چهار ساعت بعد آخرین ادرارم خیلی پرنگ بود ولی دو روز بعد صبح با اولین ادرار زدم چون ادرارم خیلی رقیق شده بود مایعات زیاد دیشب خورده بودم کم رنگتر بود دو روزه دیگه خوب صبح زدم با دومین ادرار ولی مایعات نخورده بودم خیلی خیلی پر رنگ شده بود پس ببین خیلی به هورمون حساسه اما مایعات زیاد باعث کم رنگی پرنگیش میشه😅

دقیقأ منم شرایط شما رو دارم🥺🥺

بخاطر ادرار صبحه کلا خطش کم رنگ تر میوفته مثبتی برو ازمایش

آزمایش بده گلم به بیبی چک اعتباری نیست

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

از منم دومی کمرنگ تر شد🤣😂

ولی باردار بودم

ن عزیزم مثبتی مبارکت باشه

خانمها مال منم نگاه کنید

مثبته گلمم

چون اول بارداریته هورمونای بارداریت کمه هفتت که بیشتر بشه هورموناتم بیشتر میشه خط بی بی ام پررنگ تر میشه

من این بودم منفی شدم لعنت ب این بی بی چک صورتی

مثبته گلم چون اون خشک شده فکر میکنی پرنگه بارداری عزیزم مبارکه

مثبته عزیزم

بصبر پر رنگ تر میشه

سوال های مرتبط