من تو ۳۳هفتم هم تموم کار های خونم را کردم هم لباسا بچما شستم ساکشا اماده کردم
من دوروز پیش مال نی نی روبستم 🥲
من یه هفته مونده بود بستم البته من دیگه خیلی دیر بستم
من سی و هشت هفته بستم
من چند روز مانده ب زایمان ولی برای شستن از قبل همه لباسا و سیسمونی ها رو شسته بودم
خانمهای عزیز بیمارستان دولتی خوب که اتاق مخصوص داشته باشه سراغ دارید من سزارینم کسیم ندارم بیاد پیشم می خوام شوهرم بیاد میشه لطفا کمکم کنید
من امروز میخوام بشورم دیگه نمیتونم تحمل کنم 😍 چون جفتم سر راهیه سزارین هستم بخاطر همین میگم زودتر آماده باشه خیالم راحتره😊
من دیروز ساک بیمارستانو بستم
من هنوز نبستم 🫠🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.