۱۱ پاسخ

من خونه تکونیم رو دو سه هفته پیش کردم
چون دیدم سنگین تر بشم دیگه نمیتونم واقعا
الان فقط مونده ساک نوزاد که برم تو هفته بیست و پنج میبندم انشاالله

من از 35میبندم اگه الان ببندم تا اون موقع هزار بار باز و بسته میکنم و از انتظار میمیرم

من انشالله از ۳۵ هفته همه چیمو اماده میکنم 🥰

البته زایمان دوممه و سزارین دومم

من سه روزه بستم
36هفتم

از ماه هشت شروع کنی خوبه

منم ۳۴ هفتم تموم شد همین امروز بستم ساکشو ساک خودمم میخام تا ۱۰ روز ببندم

فک کنم از اول نه ماه خوب باشه
من منتظرم هنوز لباسام برسه🥲

منکه میخام ۳۷ لباساشو بشورم و ۳۸ هفته ساکمو ببندم .
۳۴ هفته باید ببندی ساکتو چون معلوم نیست کی بچه بیاد😂

من ساک نی نی رو چون ذوق داشتم بستم گذاشتم
ساک خودمو 9 ماه بشم میبندم ان شاالله هنوز یه هفته تقریبا مونده

منی ک هنوز سیسمونی نگرفتم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد