خانوما کیا سزارین با بیهوشی شدند چجوریه؟ با پمپ درد چجوریه؟

۳ پاسخ

من بیهوشی بودم سر بچه اولم خوب بود دردم ولی نسبت به بقیه که بی حسی بودن بیشتر بود ولی پمپ دردو شیاف دوساعته جوابه

بی حسی خوبه یا بیهوشی

منو بیهوش ک نکردن
بی حس کردن. وسطاش دردم گرفت خواب اور زدن.پمپ دردم نداشتم ایندفعه میخام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی