خانما سزارین با بیهوشی داشتن چجوریه؟ خوبه؟

۱ پاسخ

به نظر من که خیلی خوبه سر پسرم بیهوش بودم هیچی متوجه نمیشی برای فشار دادنم که میان و انجام میدن باز متوجه چیزی نمیشی تازه خوبیشم اینه که ۸ ساعتی که نباید تکون بخوریو چندین ساعتشو بیهوشی سخت نمیگذره😂😍

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری