۳ پاسخ

خیلی کممممم کره بزار داخلش.فرنیتم سفت نباشه شل باشه

اگه تازه شروع کردی ۳ق زیاده اذیت میشه
پوره هویج
پوره سیب زمینی

با آب درست میکنی یا شیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی