من زودتر زدم از دکتر سوال کردم گفتن از ۴ تا ۶ میتونن بزنن بهداشت هم گفت تا پایان شش فرصت هست اما برای کلاس اول باید بزنید
خانه بهداشت ها اعلامکردن دیگه از ۵ سال تمومبشه میشه بزنی
میگن از۴تا۶سالگی میشه زد
من اخه امسال نمی فرستم
من امروز زدم چون گفتن برا ثبت نام مدرسه میخوان
تا پایان شهریور فرصت داری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.