۶ پاسخ

ممنون جواب دادی عزیز🌸
دکتر من فاطمه والی فرد هستش
ببخشید انقدر سوال میپرسم😅
دکترت کی بود؟
بخیه هم خودش نزد؟
از کمر بی حس شدی یا بیهوش بودی؟

سلام عزیزم خوبی؟ شما همین بیمارستان صومعه سرا زایمان کردی؟ چطور بود رسیدگیشون؟دکترت خوب بود؟

اگه از اول شکم داشتی که طبیعیهه دیگه
من از اول شکم نداشتم خودم شکمم تخت بود حامله که شدم زیر شکمم یکم ترک خورد الان مه زایمان کردم گن میبندم ساعت شنی دوروزه میبندم مدام باز که میکنم پهلوهام مث قبل باریک شده فرم گرفته 😍😍حالا بهتر که بشم ورزشم میکنم از یع هفته دیگ

هنوز خیلی زوده عزیزم منو شما هنوز دو سه ماهه زایمان کردیم این بدن 9ماه طول کشیده این شکلی بشه تو دوماه ک مثل سابق نمیشه زمان بده پیاده روی کن گن ببند به مرور درست میشه 🌹

طبیعی بود زایمانت یا سز؟
چقد مونده شکمت؟

عزیزم خواستی عکسای پسرت رو با مناسب ترین قیمت آتلیه ای کنی با تم دلخواه در خدمتم. انواع تم دندونی نوزادی تولد بارداری و... روبیکا09043693316

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی