کلا انار خیلی خاصیت داره مخصوصا زمان بارداری
منم خیلی انار میخوردم.
دکترگفت اب هویج حالا ماهی یکبار بخوری اشکالی نداره که ویتامین داره
اینقدر زمان حاملیگم وسواس داشتم که خهیلی چیزهارو اصلا نخوردم مثلا چیپس و پفک، جیگر اینجور چیزها 😂🙈
برو طبیعیشو بگیر از بستنی فروشی ها
خیلی هم خوبه
اره حتما بخور چون اخرای بارداری هستی برای زردی بچه عالیه
آره اگه گیرت میادعالیه ،من چنتا فریز کردمه کم کم دربیارم بخورم
طبیعی برو بگیر از بستنی فروشی ها نیم لیتر هست و یک لیتر
حالا برا چی خوبه
من از بطری اب انارام یکی مونده دلم نمیاد بخورمش🤣🤣🤣
انار خوبه برا زردی بچه و جلوگیری از زایمان زودرس
آب انار مگه هست گلم. مگه فصلشه. اگرم هست مواد نگهدارنده داره که خوب نیست. انبه. موز. سیب. خرما بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.