شما چند هفته رفتین سونو رشد جنین؟۲۸هفته و ۶روز زوده؟؟

۱۰ پاسخ

سونو را گفت ۳۴هفته بیا

نه عزیزم ،الان باید بری ، و اگر خدایی نکرده وزن بچه کم باشه و رشدش کم باشه ، دارو استفاده میکنی ، تا ۳۲ هفته که یه سونو رشد دیگه بدی

پزشک من اونموقع گف 32هفته برو

من ۲۸ هفته و ۳ روز رفتم ک تو سونو ۲۸ هفته ۵ روز بودم

۳۰ هفته

بله چون باید یکی دیگه بری پس بذار هفته ۳۲ برو

32هفته و 2 روز

بنظرمن ک زوده دکترمن تواین هفته نوشته برم فردانوبت دارم

بمون ۳۰ هفته برو

من ۳۰ هفته و یک روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان 🩵🌔 مامان آیهان 🩵🌔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری