سونو را گفت ۳۴هفته بیا
نه عزیزم ،الان باید بری ، و اگر خدایی نکرده وزن بچه کم باشه و رشدش کم باشه ، دارو استفاده میکنی ، تا ۳۲ هفته که یه سونو رشد دیگه بدی
پزشک من اونموقع گف 32هفته برو
من ۲۸ هفته و ۳ روز رفتم ک تو سونو ۲۸ هفته ۵ روز بودم
۳۰ هفته
بله چون باید یکی دیگه بری پس بذار هفته ۳۲ برو
32هفته و 2 روز
بنظرمن ک زوده دکترمن تواین هفته نوشته برم فردانوبت دارم
بمون ۳۰ هفته برو
من ۳۰ هفته و یک روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.