۲ پاسخ

پسر شما رفلاکس پنهان داشت؟اخه دیدم علائمی رو دقیق نوشته بودید برای تاپیک یه نفر دیگه.اگر داشت کی بهتر شد؟

بادوم از کم شروع کن از یکی شروع کن تا بیشتر کن من نهایتا 3،4تا میریزم الان.
دیکه مطمینم حساسیت نمیده

سوال های مرتبط