چخبرهههه مایبی شده یتومن دو هفته پیش گرفتم ۶۵۰

تصویر
۷ پاسخ

خدا ازشون نگذره واقعا
فقط میتونن دعوت به فرزنداوری کنن😐😐
فقط اونایی که بچه بعدی هم تو راه دارن
اخه به چه امیدی واقعا؟؟!!

واقعا خیلی نامردی که کارت امید فقط به نوزادان امسال میدن حداقل باید به زیر دوسال به همه میدادن
من الان دو سه ماهه بچه ام کهنه می‌کنه بخدا خیلی سخت ولی دو تا بچه شیر به شیر با کلی قسط و ... نمی‌رسه دیگه مای بی بی
فقط زرنگ باشم قطره های خارجی بگیرم با این درامد

ببم‌بگیر من سایز ۵رو میگیرم ۵۲۰

شورت دکمه ای بگیر پوشک ازایناکه برا زایمان به خودمون میزاریم بزار داخلش بازم اون ارزونتره یا کهنه بزاربرا بیرون ومهمونی دیگه پوشک استفاده کن

ببم بگیر

تقذیبا یه ماه و نیم پیش ۷۹۰ بود
چخبره واقعا

بخاطر کارت امید مادران گرون شده اون وقت ب مایی ک تعلق نگرفته فقط ک.....ونسوزیش مونده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته نهم بارداری