دستم و گذاشتم سمت چپ دارم یه نبض حس میکنم
نی نی یا قلبش😃🤰🏻؟

۶ پاسخ

فک کنم نبض برای خون رسانه به رحمه

هیچکدوم خون رسانی رحمه

قلبش ما متوجه نمیشیم همون شیطون بازی هاشه

نه نی نی قلبش ما متوجه نمیشیم

نه دست پاهاش هست لگد هاشه مبارکت باشه

نی نی دیگه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی