۶ پاسخ

امان از دست باباها😑😑

وای پسر من امروز ظهر سرهمین خیار کم موند خفه بشه شوهرم انگشتشو انداخت از گلوش درآورد یعنی قشنگ کبود شده بود بچم😭😭😭

وای خدایا چرا آخه
ما برعکس شماییم شوهرم خیلی حساسه

وای چ جراتیییی،حالا شوهر من میگه غذا میدی ی ذره بزار دهنش

این چه خونسرده نه نه جان🤦🏻‍♀️ترسیدممم

واااای چه خطرناک.شوهرمن خیلی حساس رو این چیزا منو دعوا میکنه موز به پسرم دادم یکم پرید گلوش کلی دعوام کرد چرا درشت دادی بهش

سوال های مرتبط