الهی بگردمش دختر منم یکم کلش و سر انگشتاش تب میکنه نمیدونم براچی
دقیقا بچه منم دو روز اینطوره
دختر منم تب میکنه ولی دندون در میاره به خاطر اون مهوا هم شاید دندون در میاره
برسامم سه روز بود اسهال بود دیروز صبح تب داشت بردم دکتر چک کرد گفت چون بچه ها همه چیز و میزارن دهنشون رودشون میکروب میگیره برای همین ایمجوری شده
الان تب نداره اسهال هم بعد کلی دارو تازه الان خوب شده
مهوا من یک هفته اینجوری. هی تب میکنه خوب میشه باز تب میکنه بهش پاراکید هم میدم خیلی تاثیر نداره 😭
به ویروسی اومده از تب اسهال شروع میشه
دختر منم همین جوری بدون علایم تب کرد فکر کردم از من گرفته
دوروز بعد همه ی بدنش دون دون شد سرخک گرفته
تب سنج نداری تبشو بگیری ببینی چند؟ شاید تب نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.