۴ پاسخ

ببرش دکتر عزیزم

عزیزم ویروس جدید اومده من یک هفته تو قلو اول درگیر شدم بد یک هفته بد اش قلو 2ویروس گرفت که از دیر خداروشکر خوبه

حتما ببرش دکتر
اگه علائم دیگه ای نداره شاید عفونت ادرار داشته باشه
چون دکتر بمن گفت تب دندون از 37/5 بالاتر نمیره
یا شایدم که لباساش زیاده تب بدن میره بالا

پاشویه کن
پیاز رنده کن بذار کف‌ پاش
سرکه سفید بریز رو دستمال بکش روی بدنش
شیاف استفاده کن اگه نمیاد پایین

سوال های مرتبط