الان تواین بازار فقط طلاس که هنوز بالانرفته قطعا من میدادم طلا 🤗
خونه یا طلا
خونه یا زمین
یا ماشین عوض کنید یا بدین ملک
خونه ام رو عوض میکردم و بزرگتر میگرفتم
ملک میخریدم
طلا بخر یا سکه یا آب شده مطمئن
طلا میخریدم فقط
زمین بی دردسرترین چیز هست و هیچ وقت کمتر از قیمتی ک خریدی نمیشخ
طلا بخر میکشه بالا شنیدم تا مهر اینا
طلا بخر
والا الان تنهاچیزی که میشه روش سرمایه گذاری کرد به نظرم ملک وزمینه...
طلا نوسان داره من خودم یه200رسیددستم برج11پارسال قصدماشین عوض کردن داشتم یهو ماشین رفت بالا🤦🏻♀️
طلا گرفتم برای سودش چون دیدم روزبه روز داره گرون میشه اونم از شانس من ازقیمتی که من گرفتم همش اومده پایین🫤
اگه قرار نیست تا ۶ ماه دیگه دست بهش بزنی قطعا طلا
چون کوتاه مدت ضرره
ولی بلند مدت سوووووود خالصه
یا زمین
خونه میگرفتم
عزیزم من قبل از جنگ رفتم طلای آب شده گرفتم که تا الان همش ضرر کردم با توجه به شرایط جامعه ماشین بخری سود بهتری میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.