من با هفت روز تاخیر 89بودم عزیزم
مهم اینه 48ساعت بعد دو برابر بشه
۴۸ساعت دیگه تکرار کن
منم اولین ازمایش۷۴ بودم بعد ۴۸ ساعت تکرار کردم سه برابر شد ، توام تکرار کن بالا میره نگران نباش
دیر لقاح گرفته مبارک باشه
25به بالا مثبت
مبارکه عزیزم
ولی بازم دوروز دیگ برو تکرارش کن
مثبته کع
خوبه
عیب نداره که کمه
دوست دو هفته پیش بعد از ۹ روز تاخیر بتاش ۲۰۰ بود
فک کنم ۲ روز بعد تاخیرش اگه میرفتن میگفتن اصلا منفیه😂
انشاءالله مثبتی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.