۸ پاسخ

من با هفت روز تاخیر 89بودم عزیزم
مهم اینه 48ساعت بعد دو برابر بشه

۴۸ساعت دیگه تکرار کن

منم اولین ازمایش۷۴ بودم بعد ۴۸ ساعت تکرار کردم سه برابر شد ، توام تکرار کن بالا میره نگران نباش

دیر لقاح گرفته مبارک باشه

25به بالا مثبت

مبارکه عزیزم
ولی بازم دوروز دیگ برو تکرارش کن

مثبته کع

خوبه
عیب نداره که کمه

دوست دو هفته پیش بعد از ۹ روز تاخیر بتاش ۲۰۰ بود
فک کنم ۲ روز بعد تاخیرش اگه میرفتن میگفتن اصلا منفیه😂

انشاءالله مثبتی گلم

سوال های مرتبط

مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی