۳ پاسخ

من روزی دوباره میدم یه بار ۶ صبح یه بارم ۱۱ نیم شب ،۹۵ تا دو پیمانه نصفی

روزی یبار بهش بده

پیمانش دو پیمانه حساب میشه خیلی بزرگه
من پسرم کلا سه وعده شیرخشک در روز میخوره همینو میدم
یکی این میریزم یکی ببلاک یکسالگی به بعد

سوال های مرتبط