بستری شدم برای زایمان طبیعی
دعا کنین برام مامانا

۷ پاسخ

سلام مامان گل خوب هستین کار من آتلیه آنلاین با ۴سال سابقه کاری . با کیفیت عالی عکس ساده بفرس آتلیه تحویل بگیرید
برای سفارش در روبیکا به شماره زیر پیام بدین
09381272362

شمام برا ما دعا کن 😍

درد داشتی بستری شدی؟؟؟

برای ماهم دعا کن مرسی ماهم درد نداریم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

انشاالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نی و صحیح و سالم بغل کنی
برای منم دعا کن دردام شروع شه زایمان کنم

چشم انشالله عالی پیش بره نی نی هم صحیح و سالم باشه
شما هم واسه ما دعا کن زایمان کنیم زود و راحت

سوال های مرتبط

مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۲ ماهگی