خانما کسی با انژیوکت گوش سوراخ کرده بچه گربه میکنن

۴ پاسخ

اره گریه کرد دخترم

من گوش دخترمو سنتی سوراخ کردم

با آنژیوکت سوراخ کردم گریه هم کرد

من بردمش دکتر گوش دخترمو پماد بی حسی زد نیم ساعت بعدش با دستگاه تفنگی زد گریه نکرد خون هم نسومد گفت تا سه روز دستتو خوب بشور و گوشواره تو گوشش بچرخون همین هیچی هم نزن ب گوشش خیلی خوب بود راضی بودم

سوال های مرتبط