میگم نی نی رفته یه طرف هی خودشو سفت میکنه اشکال نداره؟

۶ پاسخ

منم از دیروز نینی رفته ی سمت شکمم همون سمت تکون میخوره میترسم همش نکنه خطرناک باشه

واسه من همش،سمت راست ادیت میشه نمیتونم‌به پهلوراست بخوابم

همچین سفت می‌کنه حس میکنم مثانم میترکه

نگران نباش منم همینجور بودم الانم گهگاه خودشو سفت میکنه

نه چ اشکالی . اون تو جاش راحته تا هفته های اخر ک رفته رفته تنگ میشه .

من از ۲۸ هفته اینجوریم ن مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی