منم از دیروز نینی رفته ی سمت شکمم همون سمت تکون میخوره میترسم همش نکنه خطرناک باشه
واسه من همش،سمت راست ادیت میشه نمیتونمبه پهلوراست بخوابم
همچین سفت میکنه حس میکنم مثانم میترکه
نگران نباش منم همینجور بودم الانم گهگاه خودشو سفت میکنه
نه چ اشکالی . اون تو جاش راحته تا هفته های اخر ک رفته رفته تنگ میشه .
من از ۲۸ هفته اینجوریم ن مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.