دختر من خیلی وقته صداش میکنیمبرمیگرده
از ۳ماه میران برمیگشت با اسمش
من تقریبا دوماهه پسرمو صدا میزنم نگام میکنه
مامان یه سوال کوچولو 👀💛
نینیتون چی میخوره که هم خوشمزه باشه هم مقوی؟ 🤔🍲
من توی کانالم کلی ایده غذای سالم و خوشگل برای کوچولوها میذارم 😍
از پوره و سوپ گرفته تا میانوعدههایی که بچهها عاشقش میشن 👶🏻✨
🎁 یه هدیه هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی یه روزه کاملاً رایگان، بر اساس سن و شرایط نینیت 😍👌🏻
اگه خواستی یاد بگیری چی بدی که بچهت هم بخوره هم وزن بگیره 👇🏻💕
بیا اینجا:
@ninifoodartam
یا بهم پیام بده:
@Atena_0422
دخترک من ۴ ماهگی کامل اسمشو میشناخت . صداش میزدیم برمیگشت
دخترم از 3ماهگی میفهمید
من عرموقع صداش میزنم میفهمه از سه ماهگیش
پسر من الان متوجه میشه
دختر من از چهار ماه متوجه ميشه هر سمت صدا بياد اسمشو صدا برني برميگرده
دختر من صداش میزنی برمیگرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.