من هرروز از بازیامون تاپیک میذارم
تو این سن بیشتر بازیای حسی
کتابای مناسب
اینجور چیزا
این بازیم خودم براش درست کردم خیلی دوس داره
ی عالمه حرف میزنیم چرت و پرت میگیم از هرچیزی 😂
با آجر بازی میکنه
ی مکعب هوش دارع با اون بازی میکنه
کلی میرقصیم و آهنگ میزاریم
من دوتا بچم خودشون باهم بازی میکنن کاری بمن ندارن اصلا
کی با بچه اش معما و چیستان کار کرده؟؟
توگوگول زدم جوابا مناسب سن دخترم نبود...
من درحال آموزش اعداد هستم...
در مورد هرچیزی حرف میزنم باهاش.حتی ظرف میشورم.کتاب داره باکسش چندتاست راجب رنگها یکی راجب حیوانات و میوه و....اونارو نشونش میدم.حتی کارتون جم کیدز یه برنامه داره به زبان اصلی اموزش رنگهاست اونو نشونش میدم به فارسی خودم بهش میگم.عروسک و جورچین و آب بازی
اسم حیونا ومیوه ها کم کم ها
سعی کن شمارش اعداد رنگا رو اموزش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.