۱۱ پاسخ

نه بابا خیلیام ناخواسته میشن 😁😁😁

ن عزبزم خودمن ن دکتررفتم ن گرمیجات خوردم‌ هیچی

ولی خب تو رعایت کن ضرر نداره که

روز۱۴ینی از روز اول پریودی ۱۴روز باید بشه؟؟؟؟والا من سر پسرم دوروژ بعداز پریودم نزدیکی کردم

من اره فقط همون روز داشتيم

یه روز در میوم یادمه فقط

شانسی شد بچه نمیخاستم کلا
همش هم پیاز و سینه مرغ و رب و پودر فلفل تند میزدم به غذا خیلی زیاد و میخوردیم چون سرکار میرفتم غذای راحتی بود با نون و دلستر یا آبی

من بعد پریودی رابطه داشتم نزدیک تخمم گذاری نداشتم که بچم دختر باشه ولی خدا خواست بهم پسر داد
الهی شکر

نه والا هر یه روز درمیون اقدام کردیم فقط یادمه

اینا حال ندارن بنویسن منو لایک میکنن وضعیت اقتصادی داغونه میترسن کالری بسوزونن😁😁😁😁

یکی دیگم اینکه پوزیشن داگی بودین همتون؟
دارویاقرصی چیزی خوردین؟

سوال های مرتبط

مامان ایلین و جوجه مامان ایلین و جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری