منم پسرم همش باید سینه تو دهنش باشه تا درش میارم گریه میکنه.
ینی گشنشه؟
نمیخوابه
امروزساعت ۹سینه دهنش بوده هی گریه میکرده ساعت ۶تازه خوابش برده
نمیدونم چیکارکنم شیر خشک بدم؟
خیلی ناراحتم
خیلی باسختی سینه گرفت
اگه سیر نشه شیر خشک میدم
اکثرا شبا چون شیرم کمتره کلا یک بار روزی میدم
بیست و یک روز بستری بوده به شیشه عادت کرده سینه نمیگیره شیر خودمن خشک شد مجبور شدم شیر خشک بدم
شیرم کمه
رفلاکس
برم بیرون بذارمش پیش مامانم گشنه نمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.