بیاین از خریداتون بگین چیا خریدید چوبی و تخت اینا!!!!!

۶ پاسخ

من تخت و کمد نگرفتم چون خونم یک دونه اتاق داره ولی لباس با کالسکه روروک .......رو گرفتم

من تخت نوزادی گرفتم تا ۷ سالگیش استفاده کنه و یدونه کمد براوسایلاش، بقیشم درحدنیاز لباس گرفتم بعدا لازم شد میخرم

من تخت کودک نوجوان فقط گرفتم

همه چی

من که مستاجرم خونمم جا نداره سرویس تخت اصلا نگرفتم درحد چیزای واجب دخترم براش خرید کردم مثل سرویس خواب که تشک و قنداق و اینا داره با لباس و ساک و کالسکه و اینا

فقط تخت کنار مادر
کمد و دراور نگرفتم خونه کمد دیواری داره

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا 😍🥰 مامان هدیه خدا 😍🥰 ۹ ماهگی