بنظرتون این درسته که میگن درد پسر تو کمر میگیره درد دختر زیر دل؟

۷ پاسخ

من سر پسرم خیلی کمردرد بودم موقعی ک درد داشتم هی می گفتم کمرم شکست هنوز دختردار نشدم ببینم در اون چه جوریه

ن ب نظرم
من الان دختر دارم ولی هم کمر درد دارم هم زیر شکمم درد می‌کنه ولی بیشتر کمرم درد می‌کنه زیر شکمم موقع ای درد دارم که بلند میشم حس میکنم مثل هندونه زیر شکممه

من هردو تاشو دارم بچمم پسره

من هیچ کدوم رو درد نداشتم

عزیزم من فکر نمیکنم این حرفا که به دختر و پسر ربط میدن هیچ کدوم پایه علمی داشته باشه آخه چرا باید همچین اتفاقی بیوفته 🙄

من سر پسرم کمر درد دارم همش یه درد ناگهانی میگیره جای دنده هامو باز خوب میشم

من سر دخترم کمرم خیلی درد میکرد موع زایمان همش میگفتم کمرم شکسته خیلی بده دردش ولی واسه این بچم ک پسره درد پریودی دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی