۸ پاسخ

تو محرم صفره ولی در کل خوشم نمیاد مهمونی بدم همش حرفه خرجای گرون کیک و آتلیه و ی کادو خوب ایشالا

آتلیه هم میبرمش واسه عکاسی

اره من ی هفته دیرتر میگیرم تا محرم و صفر تموم بشه خانوادگی مامان جون باباجونا خاله هاش عمه اش با عموش کیک و میوه و شکلات و ژله با یه دسر دیگ ولی درمورد شام یا ناهار دادن فعلا تصمیم نگرفتم شاید همون شامم بدم کوبیده

ما ۴نفری میگیرم و میریم خانه کودک تا بازی کنه

سال اول بگیر بقیش مهم نباشه برات

من می‌خوام فقط ببرم آتلیه.

منم دوست دارم
ولی نمیدونم چ خواهم کرد
خانوادگی ک حتما میگیرم
مهمونی بزرگ دلم میخواد

من که داخل محرم نه .میریم کافه و یک کیک کوچولو میگیرم .

سوال های مرتبط

مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی