تو محرم صفره ولی در کل خوشم نمیاد مهمونی بدم همش حرفه خرجای گرون کیک و آتلیه و ی کادو خوب ایشالا
آتلیه هم میبرمش واسه عکاسی
اره من ی هفته دیرتر میگیرم تا محرم و صفر تموم بشه خانوادگی مامان جون باباجونا خاله هاش عمه اش با عموش کیک و میوه و شکلات و ژله با یه دسر دیگ ولی درمورد شام یا ناهار دادن فعلا تصمیم نگرفتم شاید همون شامم بدم کوبیده
ما ۴نفری میگیرم و میریم خانه کودک تا بازی کنه
سال اول بگیر بقیش مهم نباشه برات
من میخوام فقط ببرم آتلیه.
منم دوست دارم
ولی نمیدونم چ خواهم کرد
خانوادگی ک حتما میگیرم
مهمونی بزرگ دلم میخواد
من که داخل محرم نه .میریم کافه و یک کیک کوچولو میگیرم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.