خانمامیتونم به دخترم بیسکوییت مادربدم

تصویر
۸ پاسخ

نه
زیر ۱ سال شکر نده
علاوه بر اون مواد نگهدارنده داره خوب نیست

آره ولی ازژش غذایی نداره سعی‌کن‌کم‌بدی

بسکوییت هیچ آورده ای برا بچت نداره پرش هم هست شکر و نگهدارنده چیز مفید ب کوچولدت بده

من گاهی میدم دستش

نده اصلا خیلی بده کلی مواد نگه دارنده داره سویق بگیر سویق بده

ارزش غذایی نداره اگ دادی ام مغزیجات بریز داخلش البته نمیدونم میشه الان ب دخترت بدی یا ن.

بیسکوئیت ارزش غذایی نداره جانم
باز از دکتر بپرس
ماشالا بهش💓😻

آره ولی مجبور شدی بده چیز خوبی نیست.

سوال های مرتبط

مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی🧿 مامان فسقلی🧿 ۱ سالگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی