امروز روز پنجم انتقالمه چرا هیچ علائمی ندارم😭

۶ پاسخ

منم روز پنجم امروز هیچ علائمی ندارم

صبور باش

صبر داشته باش عزیزم
هنوز زوده

من ۳روز اول خیلی دل درد پریود میگرفتم الان روز ۷ ام زیر شکمم احساس سفتی میکنم کمرمم درد میکنه هر لحظه هم حس میکنم دستشویی دارم ولی میگن علایما بخلطر داروهامونه

حالا من هر دقه یه علایم دارم

صبور باش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری