منم روز پنجم امروز هیچ علائمی ندارم
صبور باش
صبر داشته باش عزیزم
هنوز زوده
من ۳روز اول خیلی دل درد پریود میگرفتم الان روز ۷ ام زیر شکمم احساس سفتی میکنم کمرمم درد میکنه هر لحظه هم حس میکنم دستشویی دارم ولی میگن علایما بخلطر داروهامونه
حالا من هر دقه یه علایم دارم
صبور باش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.