ذخیره ام خوبه دوستان

تصویر
۶ پاسخ

30 سالتونه؟

تنبلی داری و ویتامین دی هم کمه

اینکه عدد بالا باشه نشانه این نیست که ذخیره خوب هست
کسی که ذخیره اش بالا باشه تنیلی تخمدان داره عددی نرمال است که توی رنج طبیعی قراره بگیره
این رو مشاهده کنید

تصویر

فک کنم تنبلی داری

خوبه ولی تنبلیت زیاده

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

نسیم نسیم قصد بارداری