سلام دوستان ذخیره تخمدان۲/۳۴ خوبه؟

۲ پاسخ

نه منم‌ ۲و۵۰‌. برای سن ما‌ پایینه.
بفکر‌ اقدام‌ باش هر چی‌ زودتر

ازمایش دارین یا با سنو واژینال فهمیدی

سوال های مرتبط

منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
بی نام بی نام قصد بارداری