۵ پاسخ

بالای ۳ تنبلی تخمدان هست،منم ۳ و خورده ای بودم

من ۳۴سالمه دکتر گفت بین ۱تا ۳نرمال هست

تنبلی تخمدان داری

بالاست یعنی تنبلی تخمدان داری

خوبه عالیه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری