۶ پاسخ

نرماله .

چقدر هزینه این آزمایش شد؟

تنبلی تخمدان نداری؟

بیشتر از حد نرماله ،چند سالته؟

عالیه من 3.1 بود دکتر گفت افتضاحه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری